Čekání na potrat aneb co pomůže

11.09.2018

V životě už to tak někdy bývá, ne vše se děje podle našich přání a tužeb. 

Ta zpráva, že vašemu vysněnému a vytouženému miminku netluče srdíčko je zdrcující, ať se vám to stane v jakémkoliv okamžiku. Nás tato zpráva zasáhla v 11 týdnu těhotenství, ještě ten den ráno jsme zvracela a měla jsem "stále ještě" ranní nevolnosti. Těšili jsme se na první fotku miminka a na čas, že to budeme moci rozhlásit pyšně do světa. A najednou se vám svět zhroutí jako domeček z karet ...

Můj lékař mi doporučil, a zpětně za to velice děkuji, čekat na samovolný potrat, až si tělo prostě samo poradí. Tady mi milé dámy dovolte poradit, pokud nemáte závažný problém a máte sílu na to "čekat", tak vyčkejte. Dá vám to čas a neuvěřitelnou zkušenost, která vám později psychicky staršně moc pomůže. Já čekala 12 dní od doby, kdy jsme se to dozvěděli a ikdyž později to bylo trochu na hlavu pouze "čekat", tělo je chytré. Jestli je to krátká nebo dlouhá doba, nevím. Ale rada nad zlato je, důvěřujte vašemu tělu a nechte ho pracovat, ono ví co dělá.

Až se z toho vybrečíte, vyřvete, zadanáváte, tak se vám třeba trošku uleví. A pak budete možná chtít, stejně jako já, potrat trochu podpořit, aby jste nečekaly příliš dlouho a aby se všechno podařilo bez lékařských zásahů. Nevím, zda mi něco z toho pomohlo nebo ne, ale tohle jsem vyčetla, dostala rady, dělala ...

Červené víno

  • Na místo skleničky červeného víno jsem párkrát měla svařák. Teplé červené víno, skořice...

Horká koupel

  • Napuste si horkou vanu, zapalte svíčky a relaxujte. Dala jsem si jen jednu koupel, protože koupel v horké vodě nemám moc ráda. Když už tak jsem si ve sprše teplou vodou nahřívala bříško.

Maliníkový čaj

  • Maliníkový čaj je dobrý na podporu činnosti dělohy.

Sporýšový čaj

  • Čaj ze sporýše vyvolává děložní kontrakce. Jen pozor, je strašně hořký a nedobrý.

Když jsme se svého lékaře ptala, co by mohlo pomoci, řekl: "horká koupel a sex, ten vyléčí všechno"...


© 2018 Lucie Life. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky