I druhá už je tady

14.11.2018

I druhá dlouhoočekávající menstruace konečně dorazila. Před potratem jsem měla cyklus 29-30 dní. První menstruace po potratu se dostavila za 42 dní a byla docela dlouhá.

Druhá menstruace přišla za 40 dní a byla již klasická jak jí znáte. Trvala pět dní a už mě pěkně bolelo podbříško i záda, takže bez Ibalginu ani ránu.

Příchod druhé MS jsem podpořila bylinkou - šalvějí. Ta údajně vyvolává opožděnou menstruaci. Zda je to pravda nebo ne nevím, ale menstruace nakonec přišla.


Dnes jsem konečně po druhé menstruaci a v hlavě si hraju s otázkou, zda tomu nechat už volný průběh a nebo čekat. Lékaři říkají tři měsíce, ale jak řekl jeden doktor "A proč ne dva nebo čtyři?"

..............................................................................................................

Osobně si myslím, že menstruací tělo říká, že je v pořádku a připravené. Jinak nám tělo svou přirpavenost asi ani sdělit neumí. Teď už záleží jenom na nás, zda nám dá povel také naše mysl.

.............................................................................................................. 

DOPLNĚNÍ:

Po třech měsících a dvou proběhlých cyklech, jsem byla na prohlídce u svého doktora. Vše bylo v pořádku a dal nám povolení nechat tomu volný průběh ... Teď už je to zase v rukou přírody :-).

© 2018 Lucie Life. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky