Konečně dorazila

26.10.2018

Hurá ...

Po dlouhých 42 dnech, kdy už konec šestinedelí stál vysloveně za dveřmi, jsem se dočkala první menstruace po potratu. A upřímně, nikdy dřív jsem z menstruace neměla takovou radost :-).

Před potratem jsem měla cyklus pravidelně 29-30 dní. Když uplynula doba mého pravidelného cyklu začala jsem být trochu nesvá. Hodně jsem o tom četla na různých diskuzních fórech a články a dočeta jsem se jednu zásadní věc, kterou mi potvrdil i můj gynekolog:

Menstruace po potratu prostě přijde až bude chtít, ne až budete chtít vy.


Samozřejmě jsem se jí snažila podpořit pitím byliných čajů, především kontryhelem a šalvějí a poté jsem přešla i na červené víno a svařák. Dle mého názoru nezabralo asi nic. Dokud tělo není připraveno, tak se na další běh prostě nevydá.

Já jsem tuto "čekací dobu" využila na vyléčení se, především duše to potřebuje. Začala jsem se hodně věnovat práci a bolest postupně prostě odezní nebo se s ní naučíte žít. To, co se stalo si v sobě poneseme napořád a je důležité si uvědomit, že to stejně už zpátky nevrátíme. Kromě toho jsem si po dlouhé době došla na preventivní prohlídku a na odběr krve, abych měla jistotu, že je vše v pořádku pro budoucnost.

A jak probíhala první menstruace?

Až na tu dlouhou čekací lhůtu kupodivu dobře. Většinou je má délka MS 5-6 dní, první "po" trvala nějakých 10-11 dní. Docela dlouho se rozjížděla, špinila jsem asi 3-4 dny. Samotné krvácení bylo silné jako běžná menstruace, ale bylo to ještě podobné té po potratu. Nicméně jsem byla překvapená z jedné věci a to z bolesti. Vždycky jsem trpěla bolestí zad a podbříšku a bez Ibalginu téměř nešlo fungovat. Naopak u téhle menstruace, byť byla stejně silná jako každá jiná, jsem neměla vůbec žádné bolesti. Záda téměř nebolela a podbříšek o tom ani nevěděl. Těžko říci, třeba se mi posunul práh bolesti :-).

A moje rada?

Vykašlete se na čekání! Dělejte co vás baví nebo něco, co jste vždycky chtěla udělat. Pokud nebudete mít žádný problém, dejte tomu šest týdnu a plus jeden týden navíc. Každé tělo bude fungovat úplně jinak a každé potřebuje různou délku času. Gynekolog by vám beztak předepsal nebo píchnul nějakou další chemikálii, které bych se raději vyvarovala. Je lepší nechat tělo nastartovat samo pokud to půjde. A hlavně se tím nestresujte, protože stres menstruaci akorát oddaluje.



© 2018 Lucie Life. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky